עובד/ת יקר/ה!
לצורך קליטתך כעובד/ת בצהרונים עליך להיות ערוך/ה עם המסמכים הבאים (המערכת תומכת רק בקבצי PDF או תמונה, קובץ word לא נתמך במערכת):
מסמכי חובה-חוסר במסמכים אלו מעכב שכר
1. צילום תעודת זהות +ספח
2. צילום אסמכתא בנקאית על שם העובד בלבד- במידה וזה לא חשבון העובד צריך להביא אישור על כך. (אישור ניהול חשבון/צילום צ'ק)
3. אישור משטרה - (לגברים בלבד, מצורפת תעודת מוסד איתה צריך לפנות למשטרה)
4. תעודה/ אישור/ כל מסמך אחר לפי דרישות התפקיד
5. יפוי כח למשטרה עבור אי אלימות-
להורדת ייפוי כח לאישור משטרה בגין אי אלימות לחצו כאן
מסמכים שלא מעכבים שכר (אך ללא מסמכים אלו ינוכה מס)
6. טופס 101 - שימו לב למלא טופס לשנת 2025 - נא למלא את הטופס בקישור המצורף להוריד למחשב כpdf ולצרף לקליטה
במידה ויש לכם הכנסות נוספות יש לצרף:
7. תיאום מס (במידה ויש הכנסה נוספת לחץ/י לכניסה לאתר רשות המיסים להפקת תיאום מס, תיק ניכויים של המתנ"ס: 925029647)
9. קופת פנסיה (רלוונטי רק לעובד/ת בצהרונים)
במידה ויש צרף/י טופס הצטרפות מלא ואישור קופה פעילה,
במידה ואין צרף/י טופס פנסיה מלא וחתום. להורדת טפסי פנסיה לחצו כאן
לכל שאלה/ בקשה ניתן להתקשר לטלפון 0772705088 שלוחה 3 – קליטת עובדים. שעות המענה הטלפוני הם: 11:30-14:00
שימו לב!!! עובדים המבצעים קליטה עד ה15 לחודש מקבלים שכר ב10 העוקב, עובדים המבצעים לאחר מכן מקבלים שכר ב10 אחריו.
בנוסף ניתן ליצור איתנו קשר במייל Sachar.m1@bs.matnasim.co.il
תמיד לשרותכם
מחלקת שכר
לביצוע הקליטה יש לאשר למטה ולהמשיך⇓